Advertentie
Advertentie
vrijdag, 05 augustus 2022 07:25

Hoverboard ontvlamt spontaan in woning Muiderslotstraat

Schiedam - Bewoners van de Muiderslotstraat kregen in de nacht van donderdag op vrijdag de schrik van hun leven toen een hoverboard in de woning in brand vloog.

Tijdens het opladen werd eerder vandaag al opgemerkt dat het board warmer dan normaal werd. Daarom was de plank op wielen uit voorzorg al in de badkamer geplaatst.

Midden in de nacht hoorde men een plof en stond de woning vol rook. Een van de bewoners heeft de eerste vlammen geblust met de douchekop.

Het gezin, net terug van vakantie, heeft daarna de woning verlaten in afwachting van de brandweer.

Omdat zij mogelijk teveel giftige dampen hebben binnengekregen is een ambulance opgeroepen.

De brandweer heeft het hoverboard ondergedompeld in een kliko vol water. Hier zal het board enkele dagen in moeten blijven liggen omdat het risico bestaat dat de accu wederom zal ontbranden.  

 

Beelden: Flashphoto.nl

 

 

Dagelijks het laatste nieuws, de nieuwste video's en een kijkje achter de schermen bij SCHIE in je mailbox ontvangen? Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief: https://bit.ly/2H7desN

 

Advertentie
vrijdag, 05 augustus 2022 07:25

Hoverboard ontvlamt spontaan in woning Muiderslotstraat

Schiedam - Bewoners van de Muiderslotstraat kregen in de nacht van donderdag op vrijdag de schrik van hun leven toen een hoverboard in de woning in brand vloog.

Tijdens het opladen werd eerder vandaag al opgemerkt dat het board warmer dan normaal werd. Daarom was de plank op wielen uit voorzorg al in de badkamer geplaatst.

Midden in de nacht hoorde men een plof en stond de woning vol rook. Een van de bewoners heeft de eerste vlammen geblust met de douchekop.

Het gezin, net terug van vakantie, heeft daarna de woning verlaten in afwachting van de brandweer.

Omdat zij mogelijk teveel giftige dampen hebben binnengekregen is een ambulance opgeroepen.

De brandweer heeft het hoverboard ondergedompeld in een kliko vol water. Hier zal het board enkele dagen in moeten blijven liggen omdat het risico bestaat dat de accu wederom zal ontbranden.  

 

Beelden: Flashphoto.nl

 

 

Dagelijks het laatste nieuws, de nieuwste video's en een kijkje achter de schermen bij SCHIE in je mailbox ontvangen? Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief: https://bit.ly/2H7desN